Prvi čovek General Motorsa, Dan Akerson, izjavio je da im nije namera da iz lanca trgovine istisnu klasične prodavce automobila, već žele da društvu koje je na visokom stepenu tehnološkog razvoja i kulture, ponude odgovarajuću uslugu. On objašnjava da se na taj način kompanija obraća pre svega populaciji mlađoj od 30 godina, kojima je model kupovine preko interneta svakodnevna i uobičajena aktivnost.
„To su osobe koje su danas, pre kupovine automobila u prodajnom predstavništvu, detaljno informisane o svim karakteristikama i ceni željenog modela, i to upravo preko interneta“, kaže Akerson.
Sistem prodaje automobila preko interneta nadovezao bi se na današnje konfiguratore koji već omogućavaju kupcima da izaberu i do detalja konfigurišu željeni automobil.
Da se navike potrošača drastično menjaju poslednih godina, pokazuje i podatak američke Asocijacije prodavaca automobila. Dok je kupac novog automobila pre desetak godina u proseku obilazio prodajna mesta četiri, pet puta pre nego što se odluči za nabavku automobila, danas je zahvaljujući većem korišćenju interneta taj prosek promenjen i iznosi svega jednu do tri posete pre konačne odluke o kupovini.