Toyota Corolla
Od 1966., Corolla predstavlja glavno uporište auto industrije. Model nikad nije bio neukusan, ali potrošnja goriva i pristupačnost su ga napravili najprodavanijim autom svih vremena, sa 37,5 miliona prodatih primeraka. Osnovni model se trenutno prodaje po ceni od 16.130$. Corolla je, takođe, jedan od najpouzdanijih i najdugoročnijih vozila. Neki potrošači ističu da su sa njim prešli preko 300.000km.
Ford F-Serije
Ovaj pikap terenac koji je debitovao još 1948. godine, bio je najprodavanjije vozilo 2011. godine i sa pravom stoji na drugom mestu najprodavanijih modela sa 35 miliona prodatih primeraka. Prosečna cena osnovne varijante modela iznosi 22.990$. F- serija predstavlja uporište u industriji terenaca i traje godinama. Od svog nastanja, Ford F-serije je evaluirao ne samo u povećanju broja konjskih snaga i obrtnog momenta, već i po pitanju potrošnje goriva.
Volkswagen Golf
Kada je prvi put predstavljen 1974. godine imao je originalni naziv Rabbit (zec) i imao cenu od 17.995$. Do danas je ovaj četvorocilindrični sedan prodat u 27,5 miliona primeraka. US News i World Report su ga rangirali kao šesti najpristupačniji kompaktni automobil na svetu. Golf je takođe, poznat kao model koji je brz i zabavan. Njegova mala osnova točka i odlično rukovanje čine ga odličnim autom za vožnju.
Volkswagen Beetle
Popularna “Buba” stupila je na scenu 1933. godine i sa veoma malim promenama u dizajnu bila je vrlo voljeno vozilo decenijama sa 23 miliona prodatih primeraka. Walt Disnsey je kasnije favorizovao još više ovaj model u filmu “The Love Bug” iz 1968. “Buba” je postigla veliki uspeh prodajući se širom sveta. Devedestih godina proštlog veka Volkswagen je predstavio noviju verziju ovog popularnog modela koja je ubrzo postala omiljena među mlađim generacijama. Osnovna verzija ovog modela se prodaje po ceni ispod 20.000$, a sa turbo motorm je 10.000$ skuplja. “Buba” je uvek bila najprepoznatljiviji model automobila na svetu.
Ford Escort
Više od 20 miliona Escorta je prodato od 1968. godine, kada je proizveden, do 2000. godine, kada je povučen iz proizvodnje. Kako bi se takmičio sa japanskim automobilima koji su dominirali svetskom scenom, Ford je predstavio Escort u dva modela, kao limuzinu sa troje vrata i kao karavan sa petoro vrata. Nakon nekoliko izmena u dizajnu motora i šasije smatralo se da je Escort čvrst kompaktni automobil koji je prodavan po ceni nižoj od 12.000$. Njegov sledbenik je Ford Focus. Focus je sada jedan od Fordovih svetskih imena koji se prodaje širom sveta.
Auto industrija proizvodi milione automobila i stotine različitih modela u svojoj stogodišnjoj istoriji. Godinu za godinom potrošači imaju potrebu da se njihovi automobili menjaju sa promenom ekonomskih uslova. Povećanjem cene goriva, potrošači nastavljaju da kupuju ekonomičnije i pouzdanije modele.