Na sajmu automobila u Fraknfurtu Nissan je podigao svoju atraktivnost na novi nivo otkrivanjem ručog sata koji komunicira sa automobilom. Nismo “ Smartwatch “ dobija podatke iz vozila i posebno evidentira biometrijske reakcije vozača.
Sat može da prenese podatke na Facebook, Twitter, Pinterest i druge aplikacije socijalnih mreže, tako što ih prenosi preko Bluetooth veze na smart telefon.
Izrada sata je veoma jednostavan proces. Složeniji deo dizajna je već završen tako što je elektronski i softverski deo povezan sa Nissan Nismo trkačkim automobilima, rekao je Garet Dunsmore , Nisanov generalni marketing menadžer za Evropu. U zavisnosti od interesovanja među potencijalnim kupcima , Nissan bi mogao da počne prodaju sata sledeće godine , rekao je Dunsmore .
Podaci koje sat nudi uključuju:
• prosečnu brzinu i potrošnju goriva
• auto performanse
• otkucaje srca vozača i umor
• nivo koncentracije vozača
• temperaturu kože, što može da ukaže na nivo hidratacije.